2015. augusztus 24., hétfő

1. fejezet

Jane

 Itt ülök a Mark's-ban, Jacksonville legjobb szórakozóhelyén. Eddig a kedvenc pultosommal, Josh-al beszélgettem, de sajnos itt kellett hagynia, mivel nagy a forgalom ma este. A barátaimat elveszítettem a nagy tömegben és lusta voltam megkeresni őket. Már egészen otthonosan érzem magam itt, hiszen már hónapok óta ide járunk kikapcsolódni.
 A pultnál ülök és a koktélomat iszogatom, mikor valaki megáll mellettem.
 - Szabad ez a hely? - mutat a mellettem levő székre. Igent intek a fejemmel. - A nevem Mike. És téged, hogy hívnak?
 - Jane. - válaszolok röviden. Ma nem vagyok beszélgetős kedvemben, pedig nem rossz a pasi.
 - Gyakran jársz ide?
 - Aha. Szinte minden hétvégén.
 - Ha tudtam volna, hogy ilyen szép lányok járnak erre, akkor én is gyakrabban jövök. - mosolyog, akár egy fogkrém reklámban. Csak sajnos a dumája nem jön be. Már ezerszer hallottam ezt/ehhez hasonló csajozós dumát. Nem reagálok rá, tovább iszom a poharamban levő folyadékot. - Meghívlak egy italra. Mit szeretnél?
 - Köszi, de nem kell. Elég lesz ez. - mutatok a saját poharamra.
 - Ragaszkodom hozzá!
 Nem tiltakozok tovább, inkább azt teszem, amit ilyenkor szoktam. Elővettem a mobilom és írtam egy SMS-t egyik haveromnak, Jace-nek:
 "SOS! A pultnál!"

Jace

 Épp egy dögös barnával táncolok, amikor megrezzen a mobilom a zsebemben. Kiveszem onnan, majd megnyitom. Jane szokásos SMS-e. Nem kell megkérdeznem, hogy mi a baj, anélkül is tudom. Már megint rányomult egy seggfej, nekem pedig közbe kell avatkoznom. Gondolkodás nélkül lerázom a csajt, akivel táncolok, majd a pult fele indulok. Már messziről kiszúrom Jane-t. Őt mindenki kiszúrja. Egy vörös miniruhát visel, amiben nagyon dögös. Nem kell félreérteni, mert nem vagyok belezúgva - mint sokan mások -, csak barátok vagyunk. Ennek ellenére nagyon fontos nekem és féltem a sok idiótától, akik ráhajtanak. Nem egy gyenge, kényes lány, de mégiscsak a gyengébbik nemhez tartozik.
 Egyre közelebb érek hozzá. Akaratlanul is hosszú lábaira téved tekintetem. Az igaz, hogy nem először látom így, fedetlen lábakkal, de most valahogy jobban felkelti a figyelmemet, mint eddig bármikor.
 Unottan néz a semmibe, miközben a pasas magyaráz neki valamit.
 - Szia, bébi! - lépek oda hozzá. Megfogom két oldalt az arcát és egy hosszúra nyúló szájra puszit adok neki. Meglepődik, de nem lök el magától. Őszintén, fogalmam sincs, hogy mért csináltam ezt. Már többször eljátszódtam, hogy a barátja vagyok, de sosem csókoltam meg.
 - Szia, édes! - köszön vissza tettetett szerelemmel. A pasi zavartan néz ránk, de minket kicsit sem érdekel.
 - Ő ki? - próbálok féltékenyen ránézni.
 - Ő itt Matt.
 - Mike. - javítsa ki a pasas. De kínos! - röhögök magamban. - Elnézést, én megyek is. - áll fel a Jane melletti helyről a pasas és végre eltűnik.
 - Megmentőm vagy Jace! - ölel át boldogan, majd távolabb húzódik. - De azért a csókos részt kihagyhattad volna.
 - Így hihetőbb volt. - vonom meg a vállam.
 - A többiek? - érdeklődik.
 - Luke és Natalie valahol táncolnak, Andrew és a többiek biztosan mostanra seggrészegre itták magukat. - magyarázom.
 - Nem kellene haza vinni őket? - kérdi aggódva.
 - Ne aggódj értük! Felnőtt férfiak, majd valahogy haza találnak. Amúgy sem szeretném, ha valaki összehányná a kocsimat. - megissza a poharából a színes italának utólját, majd ásít egyet. - Álmos vagy?
 - Egy kicsit. - mondja álmosan.
 - Gyere, haza viszlek. - emelem le a magas bárszékről.
 - Nem akarsz többet maradni? - kérdi, mire megrázom a fejem és magam után húzom, kifele a klubból. Annak ellenére, hogy egy vadóc csaj, aki gyakran bajba kerül, utál mások terhére lenni. Kivéve, mikor egy pasi elől kell kimenteni. Ha nem muszáj, akkor nem kér segítséget senkitől, ezért gyakran felajánlom a segítségemet. Sokszor nem fogadja el és akkor rá kell erőltetni.
 Mikor már a kocsiban vagyunk, írok egy SMS-t Luke-nak, hogy mi elmentünk, majd elindulunk.
 - Nem szoktál ilyen hamar kidőlni. - jegyzem meg útközben.
 - Kimerített az érettségi. - mondja álmos hangon.
 - Nem csodálom! Egy kis lazítás rád fért volna a sok tanulás között.
 - A nyáron bepótolom. - mocorog az ülésben, mire fennebb csúszik a szoknyája. Alaposan végigmérem, majd megköszörülöm a torkom. Nem szeretnék balesetet csinálni, csak azért, mert valami elvette a figyelmemet.
 - Khm. A szoknyád.
 - Hoppá! - húzza lennebb a piros anyagot, még egy picit el is pirul, ami ritkaság. Nehezen lehet zavarba hozni. Úgy tűnik, tényleg kikészítette a sok tanulás.
 Az út további részét csendben tesszük meg. Mikor a házukhoz érek leparkolok.
 - Kösz a fuvart! Jó éjt! - búcsúzik el.
 - Szívesen és pihend ki magad csajszi! - egyetértően bólint, majd kiszáll a kocsiból.
 Az illata még mindig a kocsiban kering. Eper és kókusz. Basszus! Ez mindig ilyen jó volt?

Sziasztok! Nem tudom, hogy mennyire keltette fel az érdeklődéseteket az első fejezet. Remélem, hogy annyira azért tetszett, hogy majd a következőt is elolvassátok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése